بسم الله الرحمن الرحیم
اهل البیت نبی علیهم السلام، توسعهی حضرت.ش هستند، و انتشار خدا در عالم. چه، خدا نور است و ایشان نور. و 2 نور در عالم نبود، که 2 خدا نبود....اهل البیت علیهم السلام نور محض اند و مومنین دیگر، آمیخته ای از نور و ظلمت، پس فروترند در منزلت و حقیقت.
بسم الله الرحمن الرحیم
نه فقط افعال و اعمال خارجی ما ، که افکار و تخیلات ما(افعال درونی.مان) ملاک تدین ما هستند. پس ظهور افراد، ملاک محض.ی برای قضاوت در موردشان نیست. البته طبق سنن اله.ی ، ذات و اصل نیات (همان هویت افراد) –بیش و کم- در بیرون آشکار میشوند تا بتوان ملاکی برای سنجش و تعامل با آدم ها داشت.
بسم الله الرحمن الرحیم
کار دین(فرهنگ) مثل پیکرتراشی است. با کیفیات متفاوت و ابزار متفاوتی انجام میشود.جایی لازم است با چکش ضربه بزنی، وجایی لازم است با سمبادهی نرم کار کنی.
بسم الله الرحمن الرحیم
زنان مسلمان.ی که قائل به حجاب نیستند، اغلب یا دچار ضعف مفرط عقل.انی اند یا دچار جهل مفرط و بار سنگین.ی از سوء تفاهم. پر واضح است که نحوهی برخورد با کس.ی که از روی ضعف عقلان.ی یا جهل خطا میکند، باید با برخورد با کس.ی که از روی کفر خطا میکند متفاوت باشد، و اگر غیر این صورت گیرد، قطعا جرم و ظلم خاهد بود...